Het is gelukt!

We hebben je aanvraag voor zorg in het buitenland ontvangen. Nu is het onze beurt.

Wat we gaan doen:


  1. We controleren je aanvraag

    Soms hebben we extra informatie nodig. Dan ontvang je hierover bericht.
  2. We verwerken de eventuele extra informatie

    Is de aanvraag compleet? Dan nemen we jouw aanvraag verder in behandeling.
  3. We beoordelen je aanvraag

    Binnen 10 werkdagen vanaf vandaag. In sommige gevallen wordt de aanvraag beoordeeld door een medisch adviseur. Dan kan het langer duren dan 10 werkdagen.
  4. Je aanvraag is goedgekeurd of afgekeurd

    Je ontvangt onze reactie in Mijn ZEKUR Zorg. Krijg je jouw ZEKUR post in de brievenbus? Dan ontvang je onze reactie per post.

    Je machtiging is goedgekeurd

    Dan ontvang je van ons een document om je zorg in het buitenland te regelen. Dit is een garantieverklaring of S2-formulier.

    Je machtiging is afgekeurd

    Dan laten we je weten waarom.

Misschien heb je hier nu iets aan

Ben je al in het buitenland?
Zet je postvoorkeur dan op online post als je dat nog niet gedaan hebt. Dan ontvang je ook in het buitenland onze berichten. Dit geldt alleen voor hoofdverzekerden.